Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Aplikace pro subjektivní hodnocení video sekvencí pro operační systém Android
Štarha, Dominik ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato semestrální práce je zaměřena na skupinu čtyř aktuálních video kodeků, konkrétně H.264, HEVC, VP8, VP9. Úkolem je rozhodnout na základě hodnocení dobrovolníky, který z kodeků se nejvíce hodí pro využití ke kompresi videa. V první části práce je uvedena teoretická stránka problematiky. To zahrnuje pojednání o zmíněných testovaných kodecích, popis operačního systému Android, představení vývojového nástroje Android Studio a v neposlední řadě také seznámení s používanými testovacími metodami k hodnocení video sekvencí, aby byla zaručena objektivnost výsledků práce. Druhá část práce pojednává o realizaci testování, průběhu a následném zhodnocení získaných dat.
Hodnocení a rozvoj pracovníků v organizaci
Válková, Klára ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení a rozvoje zaměstnanců v podmínkách podniku distribuce čistících prostředků a analýzou současného stavu systému hodnocení a rozvoje pracovníků v této společnosti. Na základě zjištěných skutečností práce obsahuje návrh na řešení problémů ve společnosti zavedením standardu Investors in People do společnosti.
Využití prvků hodnotového inženýrství pro realizaci vybrané stavby v obci
Chytková, Markéta ; Hanák,, Tomáš (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Cílem mé práce na téma Využití prvků hodnotového inženýrství pro realizaci staveb v obci je srovnat metody hodnocení veřejných zakázek v obci a metody hodnocení za pomocí prvků hodnotového inženýrství. Ve městě Dobruška se realizovalo výběrové řízení na rekonstrukci Šubertova náměstí. V práci je ukázán způsob vyhodnocení jednotlivých soutěžních nabídek samotného města Dobrušky v podlimitním zjednodušeném řízení a vyhodnocení soutěžních nabídek pomocí zvolení více hodnotících kritérií a zvolením nejvýhodnější nabídky s nejvyšší mírou efektivnosti.
Posouzení ekonomické efektivnosti investičního projektu
Bílková, Alice ; Musilová, Tereza (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je posouzení ekonomické efektivnosti investičního projektu. V teoretické části se zaměřuji na základní definice spojené s investičním rozhodováním, na investiční projekt a jeho životní cyklus projektu, peněžní toky, jejich predikce a doporučení při jejich sestavování, metody použitelných pro posouzení efektivnosti investičního projektu a ukazatelé indikující finanční stabilitu a proveditelnost projektu jako i faktory ovlivňující celkové investiční rozhodování a závěrem možnosti financování investičních projektů v rámci soukromého sektoru. V praktické části bude uplatnění poznatků v rámci teoretické části. Konkrétně bude analyzován charakterizovaný investiční projekt a jeho možné varianty a následně bude provedeno posouzení ekonomické efektivnosti.
Hydroekologický monitoring malého vodního toku a jeho vyhodnocení
Beneš, Jakub ; Kriška-Dunajský, Michal (oponent) ; Hyánková, Eva (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou hydroekologického monitoringu vodních toků. HEM - Hydroekologický monitoring je součástí hodnocení stavu vodních toků, což je požadavkem evropské Rámcové směrnice o vodách. Náplní bakalářské práce je vyhodnocení malého vodního toku pomocí dvou vybraných metod (HEM a Bavorská metoda). Metody jsou porovnány mezi sebou a také se stavem toku z roku 2008. Cílem práce je porovnání vhodnosti metod a jejich použití.
Hodnocení žáků středních škol ve výuce informaticky zaměřených předmětů
Círal Sedláček, Martin ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením žáků středních škol v informaticky zaměřených předmětech studijního oboru Informační technologie 18-20-M/01 v ČR. Pro informaticky zaměřené předměty není pro učitele k dispozici metodika pro hodnocení žáků a učitelé si hodnocení přizpůsobují vlastním potřebám a podmínkám dané školy. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou hodnocení na základě analýzy odborné literatury k problematice školního hodnocení na SŠ v informaticky zaměřených předmětech. Teoretická část práce popisuje teoretické poznatky v oblasti hodnocení žáků. Seznámíme se s možnostmi a druhy hodnocení, metodickými přístupy k hodnocení, jejich využití, výhody a nevýhody. Tyto poznatky jsou podloženy odbornou literaturou a dále interpretovány. Cílem praktické části je zjistit, jakým způsobem učitelé hodnotí žáky v informaticky zaměřených předmětech, jaké metody a přístupy v jednotlivých předmětech využívají, jak přistupují k hodnocení výsledků učení a práce svých žáků. Výzkum byl proveden mezi n = 63 učiteli SŠ v ČR s použitím dotazníkové metody. Z výsledků výzkumu vyplývá, že v hodnocení žáků přetrvávají starší koncepty hodnocení jako například testování, hodnocení známkami, ale objevují se i moderní koncepty jako je formativní hodnocení, hodnocení výstupů apod. Je důležité,...
Hodnocení pedagogických pracovníků
Sobotová, Věra ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je Hodnocení pedagogických pracovníků. Cílem práce je popsat používané hodnoticí nástroje pro hodnocení pedagogických pracovníků v soukromých základních a středních školách v České republice a na základě zjištěných výsledků navrhnout optimalizaci systému hodnocení. Práce poskytuje ucelený přehled o problematice hodnocení pedagogů a prezentuje souhrn hodnoticích metod pedagogických pracovníků, které mohou být využity ke zlepšení kvality vzdělávání. V teoretické části jsou představeny pojmy jako formy, kritéria, funkce, proces a metody hodnocení. Jsou popsána specifika hodnocení pedagogů a důležitost sdělování výsledků hodnocení pracovníkům, chyby hodnotitelů a hodnocených, jakož i zásady hodnocení, nové trendy v této oblasti a možné využití výsledků hodnocení. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření mezi řediteli soukromých základních a středních škol. Výsledky ukázaly, že hospitace a sebehodnocení jsou nejpoužívanějšími nástroji pro hodnocení pedagogů. Většina ředitelů hodnotí pedagogy alespoň jedenkrát ročně a využívá motivaci k práci a schopnosti pedagogů jako kritéria hodnocení. Výzkum také ukázal, že pouze polovina respondentů je spokojena s fungováním hodnocení ve své škole. Nejvíce respondentů by si přálo mít na hodnocení více času a stejné množství...
Systém hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci
LINHARTOVÁ, Andrea
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy stávajícího systému hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci a následné stanovení návrhů změn. Zvolenou organizací je Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na dvě části, a sice na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši, sepsanou na základě prostudované odborné literatury českých i zahraničních autorů. V rešerši jsou uvedeny základní pojmy týkající se personalistiky, pracovního výkonu a hodnocení pracovníků. Praktická část obsahuje základní informace o zvolené organizaci. Následně je v praktické části popsán systém hodnocení, systém odměňování pracovníků a je provedeno anonymní dotazníkové šetření na toto téma. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy a doporučení na zlepšení řízení této oblasti.
Způsob hodnocení ředitelů škol zřizovatelem
Kotěšovská, Hana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá způsoby hodnocení ředitelů škol. Cílem práce bylo zjistit, zda mají zřizovatelé škol stanovenu metodiku způsobu hodnocení ředitele u náhodně vybraného souboru zřizovatelů škol ve Středočeském kraji. První část je zaměřena na popis teoretických poznatků v oblasti moderní personalistiky, zejména popis běžných metod hodnocení pracovníků a seznámení s problematikou školského prostředí. Výzkum je proveden kvantitativním způsobem, druh šetření empirický s využitím dotazníkového šetření, jehož předmětem bylo zjistit, zda zřizovatelé mají stanovenu metodiku způsobu hodnocení ředitelů škol. Práce je rozdělena do dílčích cílů, které zjišťovaly, kdo stanovuje způsob hodnocení ředitelů škol. Byly zjišťovány důvody hodnocení ředitelů škol zřizovateli, nejčastěji používané způsoby hodnocení a co je podle zřizovatele motivujícím faktorem pro ředitele ke zlepšení své pracovní výkonnosti vyplývající z hodnocení zřizovatelem. Následně byla provedena komparace dílčích cílů práce dle typu zřizovatele. Výsledky této práce budou moci být přínosné a mít informativní charakter pro zřizovatele, kteří chtějí se zavedenými způsoby hodnocení pracovat nebo pro ty, kteří je teprve budou zavádět, aby mohli vytvořit systém hodnocení přínosný jak pro zřizovatele, tak pro ředitele škol. KLÍČOVÁ...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.